2006/05/25

Би cтадионд хэзээч уйлж байгаагvй...


Зидан чи Марсел хотын Ла Цастэлланэь гудамжинд найз нартайгаа хєлбємбєг тоголж байхдаа Реал Мадридад тоголно гэж бодож байсан уу?

Yгvй хэзээч vгvй. Энэ яг зvvд шиг л байсан миний бvх л амьдрал яг зvvд шиг л. Хєлбємбєг тоголж байгаа хvvхэд бvр ийм сайхан карьер ийн тухай мєрєєддєг. Би ийм том карьерт хvрсэн дээ баярладаг.


Чи сvvлийн хэдэн 7 хоног Альфредо ди Стефано той ярилцсан Дон Альфредо чамд юу хэлсэн бэ?

Маш их олон зvйлийн тухай ярьсан даа. Зарим яриа нь намайг гайхшруулж байсан тэр надаа цааш тоглох хэрэгтэй гэж хэлсэн яагаад гэвэл тэр намайг чадна гэж хэлсэн.

Анх удаагаа танай гэр бүл стадионд цугласан vйл явдал болсон уу?

Тиймээ анх удаа. Тэд яг сэлгээний суудлийн ард талд сууж байсан. Тэд хамтдаа цугларч байгаагvй. ДАШТ ийн аваргын тєлєєх тоглолтонд ч ирж байгаагvй. 7 нд би гэр бүлээ бvгдийг нь ирэхийг хvссэн Би 100 билэт тараасан. Тэд бvгд их гайхсан даа.

Чи эхнээрээ уйлж байгаа тэр хэсгийг харсан уу? Мєн чиний ойр дотны маш хүн олон уйлж байгааг ?

Yгvй ээ, би хараагvй тэгэхдээ боломж байвал харнаа. Хvмvvс хэлж байсан л даа маш олон хvн уйлж байсан гэж.

Чи юу мэдэрсэн бэ? сvvлчийн тоглолтонд сvvлчийн гоол хийхдээ...

Нээх айхтар юм мэдрээгvй ээ. Ягаад гэвэл Реал хожихийг хvсэж байсан болохоор. Мєн цагаан ємсгєлтэй энэ агуу стадионд тоглох болон Гоол хийх vнэхээр гайхалтай байсан.

Чи чухал vед толгойгоороо гоол хийж байсан энэ бол чиний тоглолтын стиль биш шvv дээ.

Тэгэхдээ минийх дажгvй болдог шvv. Хэнээс ч асуух хэрэг байхгvй байсан энэ миний хамгийн том проблем байсан. Хамгийн гайхалтай миний шийдвэрлэх гоол ууд ихэнх нь толгойгоор хийсэн гоол ууд байдаг юм. Yндэснийхаа шигшээ багтаа хийсэн анхны гоол ч гэсэн толгойгоороо хийсэн гоол байдаг юм.

Чи дэбютээ хийж байсан шvv дээ Чех тэй тоголход. Дубль хийхэд чинь vзэгчид чамд халуун алаг ташилтаар мялааж байсан шvv дээ

Тєглєлт Бордод явагдаж байсанл даа. Тэр vед би Бордод тоголдог байсан юм миний хєгжєєн дэмжижчид надтай хамт байсан юм. Бид 2-0 оор хожигдож байсан шvv дээ тэгээд би 2 гоол хийсэн дээ. Энэ миний анхны тоглолт байсан юм. Энэ миний хамгийн сайхан дурсамжтай vедээ.

Чи хэдэн удаа талбай дээр уйлж байсан бэ?

Ганцхан удаа. 7нд. Би урьд ємнє нь энийг хийж бгаагvй энэ сайн уу муу юу.

Чиний хамгийн сvvлийн тоглолтууд Германд болно. Францын шигшээ багын байдал ямар байна даа.

Баг маань сайн бvрэлдхvvнтэй байгаа.Өмнєх ДАШТ ийн хувьд гэх юм бол бид маш муу тоголсон. Тиймээс энэ талар ярихаа болий гэж бодож байна.

Дэлхийн шилдэг 5 хєлбємбєгчидийн тоонд чи орж байгаа шvv дэээнэ талаар юу гэж бодож байна.

Хvн болгоны хувьд єєр єєр байгаа байх гэж бодож бна. Энэ бол таны бодол гэж бодож байна.

За тэгвэл чиний шилдэг 5 хэн хэн орохуу?

Ди Стефано, Пеле, Марадонна, Круифф .....бас

Зидан ?

Yгvй ээ энэ жагсаалатанд би байх ёсгvй гэж бодож байна.

No comments: