2006/12/02

Би хэзээ ч Алтан бөмбөгийг авна гэж бодож байгаагүй.

Алтан бөмбөгийн эзэн маань Реал Мадрид ТВ д ярилцлага өгчээ.

Алтан бөмбөг хаана байгаа вэ?
Гэрт байгаа, тэр маш хүнд юм байна лээ

Энэ шагналыг тойрсон элдэв янзын хэл амыг хэрхэн хүлээж авсан вэ?
Би үнэхээр санаа зовоогүй яагаад гэвэл тэр хүмүүс маш дорой сэтгэхүйтэй, ахархан бодолтой юм. Би Ювентустэй цуг Сери А-д хоёр удаа түрүүлсэн, бас хэн нэгний хэлснээр дэлхийн хамгийн сайн хамгаалагч дэлхийн аварга хүн. Өнөөдөр зарим нэг хүмүүсийн хэлдгээр хамгаалагч хүн алтан бөмбөгийг авах ёсгүй юм байна л даа

Дэлхийн шилдэг хөлбөгчин гэсэн шагналд Роналдино, Зидан хоёртой цуг нэр дэвшлээ
Энэ бүгд надад зүүд шиг л байна. Би хэзээ ч Алтан бөмбөгийг авна гэж бодож байгаагүй. Тэгээд ч хамгаалагч хүмүүс энэ шагналыг авах маш хэцүү. Энэ бол итгэмээргүй явдал юм гэсэн ч би нэр дэвшцэн байна.

Алтан бөмбөгийн санал хураах зөвлөлийн сэтгүүлчдийн хорь нь танд санлаа өгчээ.
Ихэнх хүмүүс үүнийг тохиолдлын зүйл гэж бодож байна. Би Дэлхийн аваргаас хойш Испанид ирээд санснаараа сайн тоглож чадахгүй байгаа нь үнэн. Би энэ шагналыг авсандаа маш их баяр хөөртөө байгаа яагаад гэвэл өмнө нь дандаа сайн техниктэй тоглогчид авч байсан бол өнөөдөр арай өөр төрлийн тоглогч авч чадлаа

Sacchi, Doménech нарын яриад байгаа шүүмжлэлийг юу гэж бодож байна…
Хоуллиер хэлсэн энэ бол бүдүүлэг авирлал, тэгээд ч би хожсон. Би түүний үзэл бодлыг хүндэтгэж байна, гэвч шагнал манай гэрт байна. Би зөвхөн France Football-д баярлаж байна.

Танай багынхан юу гэж байна?
Тэд бүгдээрээ маш баяртай байгаа учир нь тэд энэ шагналыг авах ямар хүнд болохыг мэднэ. Италиас надад олон хүмүүс баяр хүргэсэн. Миний эхнэр надад их онцгой дэмжлэг үзүүлсэн, тэр юу хийхээ сайн мэддэг.

Хамгаалагч нар бол хөлбөмбөгийн борчууд мөн үү?
Ёстой үгүй шүү, тэд сайн л байгаа биз дээ алтан бөмбөгийг авчлаа ш дээ. Тэгээд ч хамгаалагч нар гоол орох орохгүйг шийддэг довтлогч шиг үнэ цэнэтэй хүмүүс. Багын хожилд хамгаалагч нарт баярлах хэрэгтэй тэд ажлаа сайн хийлээ гэсэн үг. Бид бүгд хөлбөмбөг тоглодог бас бид бүгд олон мянган хүний өмнө байдаг.. Сэтгэл хөдлөлөө үргэлж барьж байх ёстой..

Идэж уух, секс хүртэл дэглэмтэй...
./инээв/ секс бол гайгүй ш дээ,тамирчин хүн амьдралынхаа бүхий л зүйлээ хянаж байдаг. Ямар нэгэн юмыг ихдүүлж болохгүй

Дэлхийн шилбэг хөлбөмбөгчин гэсэн шагналын талаар юу бодож байна?
Энэ бол алтан бөмбөгөөс өөр учир нь алтан бөмбөгийн эзнийг шалгаруулахдаа 50 сэтгүүлчээс санал авдаг бол дэлхийн шилдэг хөлбөмбөгчинд дасгалжуулагчид болон багын ахлагч нарын саналаар болдог. Энэ шагналд дэвшсэндээ баяртай байна гэхдээ энэ шагналыг зайлшгүй надад өгөх ёстой гэж бодохгүй байна. Яг одоо Би Реал Мадридад байна энд хурдан дасч, хожил л чухал байна.

Яагаад Дэлхийн аваргаар тоглосон шигээ сайн тоглохгүй байна аа?
Дажгүй, энэ бол өөр баг, өөр хот гээд бүх юм нь өөрчлөгдсөн тоглогчид байдаг л зүйл гэж бодож байна.

Залуу тоглогч нараас хэнийг нь таны дараагийн үе/залгамжлагч/ болно гэж харж байна вэ?
Пуёол байна, тэр маш хурдан. Бас Серхио Рамос тэр маш сайн

Кассаног энэ өвөл зарна гэсэн цуурхал уу
Би түүнд итгэдэг. Тэр залуу , энэ багт их тус хүргэж чадна . тэр сэлгээнд суугаад байгаадаа гутарч байгаа би түүнтэй ярилцсан тэр тайвшраад тэвчээртэй байх хэрэгтэй Лига дуусах яагаа ч үгүй байна.

Пускасын талаар юу гэж боддог вэ?
Пускас бол амьд домог. Бүх хөлбөмбөгчид Пускас болон Де Стефано нарыг Реал Мадридын түүхийн хамгийн чухал хэсэг гэдгийг мэддэг

Орчуулсан: Хоридол

No comments: